Αν – Έργο σε τέσσερις πράξεις

Αν εργαζόμουν θα ήθελα να μη με εκμεταλλεύονται τα αφεντικά.

Αχ, να μη με βλέπουν σαν πολλαπλασιασμό του κεφαλαίου τους.

Αν εργαζόμουν θα ήθελα να μου αρέσει αυτό που κάνω.

Μα καλά, είναι δυνατόν να αφαιρώ από τη ζωή μου την ομορφιά της δημιουργίας;

Αν εργαζόμουν θα ήθελα να μη με ανταγωνίζονται οι συναδελφοι μου.

Να μη θεωρούν πως εξαιτίας μου διαιρούνται τα χρήματα που θα μπορούσαν να κερδίσουν.

Όχι, όχι, όχι! Δε θα το ήθελα καθόλου αυτό.

Αν εργαζόμουν θα ήθελα να προσφέρω στους συνανθρώπους μου.

Αλήθεια πόσο θα μου άρεσε, να προσθετω και γω το λιθαράκι μου στον αγώνα για μια καλύτερη κοινωνία.

Όμως για την ώρα - τι κρίμα! - δεν κανω τίποτα από όλα αυτά, που θα ήθελα να κάνω αν εργαζόμουν.

Μονάχα φλυαρώ.

Και ανεργάζομαι.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τώρα όμως κάνεις αυτά πού θα ήθελες να κάνεις αν δούλευες, αλλά δεν θα μπορούσες!

Ανώνυμος είπε...

ειναι ομορφο να τα εχεις ολα αυτα στο μυαλο σου ,τουλαχιστον οταν θα εργαστεις θα κερδισεις και εσυ και οι γυρω πολλα περισσοτερα απο την οικονομικη αμοιβη .Νιωθω ακριβως το ιδιο

I.P.Potis είπε...

la luna, υπάρχει πάντα αυτό το θέμα. Αναθεμα.

ανώνυμε, κι εσύ ανεργασμικός;