Μήλα μου βρώμικα

«Για σένα θα μπορούσα να φάω όλα τα μήλα του παραδείσου».

Σου χαμογελάει αθώα.

Την ξανακοιτάς, έτσι ξαπλωμένη όπως είναι στο κρεβάτι με τα πόδια μισάνοιχτα και σχεδόν δεν το πιστεύεις.

Κι όμως είναι αλήθεια. Ναι είναι αλήθεια.

Το αντικείμενο του πιο αγνού σου πόθου είναι εκεί. Σε θέλει. Σε περιμένει με τα πόδια μισάνοιχτα.

Πόσες φορές δε φαντάστηκες τούτη τη στιγμή. Πόσες ώρες δε ξοδεψες σκαρώνοντας ρομαντικά δίστιχα για να τις αφιερώσεις. Πόσες φορές δεν έλπισες στο μισοσκόταδο να ανταποκριθεί στον έρωτα σου.

Τη φλέρταρες και σου χαμογελούσε. Σου χαμογελούσε και παραδινόσουν δίχως δεύτερη σκέψη στην αθωότητα της. Στο αγγελικό της πρόσωπο.

Ύμνους ολάκερους θα μπορούσες να τις απαγγείλεις για αυτή της την αθώοτητα.

Θα είσαι τρυφερός μαζί της, απαλός.

Με τα πόδια μισάνοιχτα, σε περιμένει.

Κάθε χάδι σου θα είναι ένα ποίημα Ένα ποίημα αφιερωμένο στην αθωότητα της.

«Για σένα θα μπορούσα να φάω όλα τα μήλα του παραδείσου».

Της ξαναλές και αυτή τη φορά ανοίγει το μικρό της στόμα και σου απαντάει.

«Βάλτον μου και μίλα μου βρώμικα».

16 σχόλια:

Χαρτοπόντικας είπε...

Και λοιπόν...;

Μαύρος Γάτος είπε...

Τα φώτα χαμηλώνουν. Ανάβουν τα κρυφά, τα μπλ΄ε, τα κόκκινα, τα πρόστυχα. Ή ανάβει το σκοτάδι.

Η μουσική, απο΄τις μπαλάντες περνάει στα Je t'aime-moi non plus και μετά στο basic instinct....

Και η Αθωότητα μετατρέπεται σε έκσταση...

Είναι κακό;;;;;;

Απαπαπααααά.....

ΘΕΙΚΟ.

Και να σημειωθέι, κατά τα άλλα, είμαι άθεος....

Σ:))))

Фе́ммe скатале είπε...

Δεν υπάρχουν αγνοί πόθοι..όλοι βρώμικοι είναι κι αυτό είναι το πιό αγνό απ'όλα.

lemon είπε...

χαχαχαχα, καταπληκτικό!!

I.P.Potis είπε...

Χαρτοπόντικα, και λοιπόν τι?

Μαύρε γάτε, συμφωνώ. Απλά είναι θέμα προσδωκιών.

Δις αντουανέτα, μπα δε νομίζω ότι ούτε αυτό είναι αγνό.

Λέμον, την καλημέρα μου.

cyrus είπε...

Διαφωνώ. Ο πόθος είναι αγνός από τη φύση του. Βρόμικο είναι μόνο το μυαλό.

Ιππότη, μου θύμισες το ανέκδοτο με τα αστέρια...

ONOMATODOSIA είπε...

Mmm...mou anoi3es thn ore3h.
gia mhlo

I.P.Potis είπε...

cyrus, το ανέκδοτο με τον τύπο που βρίζει? Αγνός από τη φύση του? Και ποια η φύση του πόθου?

ονοματοδοσία, ένα μήλο την ημέρα...

Nemertes είπε...

Αυτή την θεωρία ότι οι γυναίκες δεν έχουν dirty mind ποιος την έβγαλε είπαμε;

Χαρτοπόντικας είπε...

Εχεις δίκιο. Παραήμουνα λακωνικός. Το ποστ σου είναι τεχνικά άρτιο. Με σταδιακό χτίσιμο προσδοκίας και κορύφωση αντίθεσης. Επι της ουσίας όμως είναι άστοχο. Δεν υπάρχουν άγιες ερωμένες. Κι αν υπάρχουν δεν είναι ερωμένες. Κάτι ξέρει ο μαυρόγατος...

Charlie Alexandra είπε...

σγροθμφφφ ακούς εκεί βάλτον μου σγροθμφθθθ κι εγώ μόλις ξύπνησα μμμφθ και είμαι για άγριες μεν τρυφερότητες δε ....αλλά τπτ μεμπτό στο "βαλτον μου" αλλά τι καλά να σου έλεγε κάτι άλλο... είναι ωραίος ο συντονισμός των δύο..

I.P.Potis είπε...

Έχεις δίκιο χαρτοπόντικα, δεν υπάρχουν, τις πλάθουμε με το μυαλό μας μονάχα. Φαντάζομαι είναι κάτι που το έχουμε κάνει όλοι (ανεξαρτήτως φύλου)

cyrus είπε...

Να θέλεις να κάνεις κάτι δικό σου για λίγο...

Ανώνυμος είπε...

Αναπολουμε τις εποχες που τα ποτα ηταν καθαρα και ο ερωτας βρωμικος!

Ανώνυμος είπε...

Kακός συγχρονισμός μάλλον.Κατι τετοιο μου θυμίζει η σκηνή.

Ανώνυμος είπε...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»